Справа № 2а-2048/08
Україна
Харківський окружний адміністративний суд
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 листопада 2008 року м.
Харків
Харківський окружний
адміністративний суд у складі:
Головуючого
судді - Перцової Т.С.
при
секретарі - Карамушко І.І.
за
участю представників :
позивача
: Моісеєвої Т.Д., Харіної Н.М.
прокурора
в інтересах позивача: Бєлашова А.М.
відповідача
: Дорошко О.Є.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні
в залі суду в м. Харкові справу за адміністративним позовом заступника
прокурора Харківської області в інтересах держави в особі Головного управління
юстиції в Харківській області до Громадської організації „Євразійська спілка
молоді” про примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян, -
ВСТАНОВИВ:
Заступник прокурора Харківської області в
інтересах держави в особі Головного управління юстиції в Харківській області
звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним
позовом, в якому з урахуванням доповнень, які були прийняті судом, просить суд
примусово розпустити (ліквідувати) діяльність об'єднання громадян - Громадської
організації „Євразійська спілка молоді”. Позовні вимоги обґрунтовує з
посиланням на систематичне порушення громадською організацією вимог Закону
України „Про об'єднання громадян”. В позові вказує,
що члени Громадської організації „Євразійська спілка молоді” при проведенні
своєї діяльності порушили накладене на організацію стягнення у вигляді тимчасової
заборони (зупинення діяльності строком на 3 місяці), тому як продовжували
протиправну діяльність. Також зазначає, що Громадська організація „Євразійська
спілка молоді” за своїм фактичним місцем знаходження не знаходиться, відомостей
про зміну адреси до управління юстиції, як легалізую чого органу не надавала.
Неодноразові звернення Головного управління юстиції в Харківській області до
представників Громадської організації „Євразійська спілка молоді” з проханням
надати статутні документи до перевірки залишились без відповіді, що свідчить
про нехтування організацією своїх обов'язків та позбавляє
легалізуючий орган його права, передбаченого ст.25 Закону України „Про об'єднання громадян”. Вважає, що відповідно до ст. 32
Закону України „Про об'єднання громадян”
викладене є підставою для примусового розпуску (ліквідації) об'єднання
громадян. Просить суд задовольнити позов.
Головне управління
юстиції в Харківській області в інтересах та в особі якого звернувся заступник
прокурора Харківської області та його представники у судовому засіданні
підтримали позовні вимоги в повному обсязі та просили суд прийняти рішення про
примусовий розпуск (ліквідацію) діяльності об'єднання громадян - Громадської
організації „Євразійська спілка молоді”. Свою правову позицію обґрунтовують з
посиланням ст.ст.14, 17, 18, 25, 29, 31, 32 Закону України „Про об'єднання громадян”. Вказують на те, що Громадською
організації „Євразійська спілка молоді” систематично та грубо порушуються
вимоги ст.ст.18, 31 25 наведеного Закону, що дозволяє зробити висновок про
протиправність діяльності організації. Також зазначають, що представники
організації систематично ухиляються від покладеного на них обов'язку дотримуватись вимог чинного законодавства при
здійсненні своєї статутної діяльності (необхідних документів, пояснень на
перевірку не надано), чим унеможливлюють виконання легалізуючим органом
повноважень, визначених ст.25 Закону України „Про об'єднання
громадян”.
Представники відповідача, Громадської
організації „Євразійська спілка молоді”, у судовому засіданні з позовними
вимогами не погодилася. Зазначили, що позовні вимоги не підтверджені належними
обставинами, а зазначені в позові обставини не підтверджені доказами.
Представник відповідача вважає, що Головне управління юстиції в Харківській області
при зверненні до суду з позовом про примусовий розпуск Громадської організації
„Євразійська спілка молоді” виконує певне політичне замовлення. Вказує на те,
що організацією при здійсненні своєї статутної діяльності не порушуються вимоги
чинного законодавства України. Вважає, що саме легалізуючий орган створив такі
умови, при яких помилково трактуються дії представників організації.
Підсумовуючи викладене, просить у задоволенні позову відмовити.
Ухвалою Харківського окружного
адміністративного суду від 16 липня 2008 року провадження по цій справі було
зупинено до розгляду справи та набрання чинності судовим рішенням Харківського
апеляційного адміністративного суду в адміністративній справі № 22-а-3929/2008
щодо оскарження судового рішення Харківського окружного адміністративного суду
по адміністративній справі № 2а-1466/07 від 19.09.2007 року за позовом
заступника прокурора Харківської області в інтересах держави в особі Головного
управління юстиції в Харківській області до Громадської організації „Євразійська
спілка молоді” про тимчасову заборону всієї діяльності на три місяці.
Ухвалою суду від 04 вересня 2008
року, в зв'язку з набранням чинності постанови Харківського апеляційного адміністративного
суду від 20.08.2008 року, провадження по справі було поновлено та призначено
справу до судового розгляду.
Вислухавши пояснення
представників сторін та прокуратури, ретельно дослідивши матеріали справи,
проаналізувавши докази у їх сукупності, суд встановив наступне.
Як свідчать матеріали справи,
Громадська організація „Євразійська спілка молоді” легалізована шляхом
письмового повідомлення про заснування в установленому законом порядку на
підставі наказу Головного Управління юстиції в Харківській області № 70/2 від
24 квітня 2007 року, про що до книги обліку об'єднань
громадян було внесено відповідний запис за номером 264 від 24.04.2007 року.
Відповідно до заяви про легалізацію організації її засновниками виступили
ОСОБА_1., ОСОБА_2., ОСОБА_3.
Відповідно до копії документів
реєстраційної справи Громадської організації „Євразійська спілка молоді” (заяви
про легалізацію шляхом письмового повідомлення про заснування, листа
засновникам організації про легалізацію шляхом письмового повідомлення про
заснування від 24.04.2007 року № 05-07/1383) адресою
керівного органу об'єднання громадян є АДРЕСА_1.
Як вбачається з наказу Головного
Управління юстиції в Харківській області від 24 квітня 2007 року № 70/2 Громадська
організація „Євразійська спілка молоді” (ЄСМ) відповідно до ст.ст.14, 17 Закону
України „Про об'єднання громадян”, на підставі
рішення Громадської організації „Євразійська спілка молоді” від 01.12.2006 року
про створення організації, легалізована шляхом письмового повідомлення про
заснування, про що до книги обліку об'єднань громадян
внесено відповідний запис за № 264 від 24 квітня 2007 року, прийнято рішення
видати відповідний лист.
Суд вважає за необхідне зазначити, що
правовою підставою легалізації об'єднань громадян
(громадських організацій) є ст.ст. 36, 37 Конституції України, Закон України
„Про об'єднання громадян” № 2460-XII від
16.06.1992 року та постанова Кабінету Міністрів України № 140 від 26.02.1993
року, якою затверджено положення „Про порядок легалізації об'єднань громадян”.
Відповідно до ст.14 Закону України
„Про об'єднання громадян” легалізація (офіційне визнання) об'єднань громадян є обов'язковою і здійснюється шляхом
їх реєстрації або повідомлення про заснування.
Легалізація громадської організації здійснюється відповідно Міністерством
юстиції України, місцевими органами державної виконавчої влади, виконавчими
комітетами сільських, селищних, міських Рад народних депутатів.
Статтею 3 Закону України „Про об'єднання громадян” визначено, що громадською організацією
є об'єднання громадян для задоволення та захисту своїх законних соціальних,
економічних творчих, вікових, національно-культурних, спортивних та інших
спільних інтересів.
У відповідності до ч.4 ст.6 Закону
України „Про об'єднання громадян” об'єднання громадян повинно регулярно обнародувати свої
основні документи, склад керівництва, дані про джерела фінансування та витрати.
Згідно ст. 25 Закону України „Про об'єднання громадян” державний контроль за діяльністю об'єднань громадян здійснюється державними
органами у порядку, передбаченому законодавством України. Органи, що проводять
легалізацію об'єднань громадян, здійснюють контроль за додержанням ними
положень статуту. Представники цих органів мають право бути присутніми на
заходах, що проводяться об'єднаннями громадян, вимагати необхідні документи,
одержувати пояснення. Нагляд за виконанням та додержанням законності
об'єднаннями громадян здійснюють органи прокуратури.
Судом встановлено, що підставою для
звернення прокуратури Харківської області в інтересах держави в особі Головного
Управління юстиції в Харківській області до суду є інформація про те, що як під
час дії заборони на здійснення всієї діяльності строком на три місяці,
встановленою постановою Харківського окружного адміністративного суду від
19.09.2007 року по справі № 2а-1466/07 так і після закінчення цього терміну,
члени Громадської організації „Євразійська спілка молоді” продовжували
здійснювати діяльність зазначеної організації та порушувати чинне законодавство
України.
Так, постановою Харківського окружного
адміністративного суду від 19.09.07
по справі № 2а-1466/07 за
позовом заступника прокурора Харківської області в інтересах Головного управління юстиції
у Харківській області до Громадської організації
„Євразійська спілка молоді" діяльність
Організації було заборонено строком на три місяці.
Вказана
постанова суду була оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного
суду, постановою якого скарга ОСОБА_1. на постанову Харківського окружного
адміністративного суду від 19.09.2007 року по справі № 2а-1466/07 залишена без
задоволення. Постанова Харківського окружного адміністративного суду від
19.09.2007 року по справі № 2а-1466/07
змінена в частині підстав та мотивів задоволення позову. В іншій частині
постанова Харківського окружного адміністративного суду від 19.09.2007 року по
справі №2а-1466/07 залишена без змін.
Позивач
вказує на те, що під час дії постанови Харківського окружного адміністративного
суду віл 19.09.07. (строк якої закінчується 29.12.07.) прихильники ХОГО „ЄСМ”
та Міжнародного євразійського руху з центром у м. Москва (РФ) продовжували
здійснювати антиукраїнську діяльність як в м. Харкові, так і в інших регіонах
України. Неодноразово прихильниками ХОГО ЄСМ, в порушення рішення Харківського
окружного адміністративного суду, проводилося пікетування будівлі Слідчого
Управління ГУМВСУ в Харківській області з вимогами звільнити від кримінальної
відповідальності активістів ХОГО ЄСМ, що приймали участь у поваленні пам'ятного
знаку воїнам УПА 20.12.06р., пікетування будівлі Харківської міської ради з
вимогами припинити „політичні переслідування” активістів ХОГО „ЄСМ”. 14 жовтня
2007 року в Молодіжному парку м. Харкова прихильники ХОГО „ЄСМ” порушуючи
ст.185-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, використовували
символіку ХОГЮ „ЄСМ” (прапори та пов'язки) та намагалися спровокувати фізичне
протистояння з представниками націонал-демократичних організацій. Також,
співробітниками Київського РВ ГУМВСУ в Харківській області був затриманий
громадянин України ОСОБА_4, який стверджував, що є ІНФОРМАЦІЯ_1 Люботинського
осередку ХОГО „ЄСМ”, відносно якого було складено адміністративний протокол про
порушення ст. 185-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення від
14.10.2007 року № 006616 в графі „Пояснення особи, яка притягується до
адміністративної відповідальності” зазначено „приймав в мітингу участь від „Євразійської
спілки”. Звертають увагу суду на те, що на офіційному сайті ГО „ЄСМ” (гоssia3.ги) з'явилося повідомлення про
наміри функціонерів ЄСМ вбити ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5., що містить ознаки злочину,
передбаченого ч. 1 ст. 346 Кримінального кодексу України.
У відповідності до приписів ст.69 КАС
України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на
підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що
обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші
обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані
встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх
представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків
експертів.
Згідно
ч. 1 ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім
переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та
об'єктивному дослідженні.
Частина
2 ст. 86 КАС України встановлює, що ніякі докази не мають для суду наперед
встановленої сили.
З
урахуванням вимог вищенаведених норм Кодексу адміністративного судочинства
України, суд зазначає, що перелічені обставини носять інформативний характер і
не можуть вважатись доказами порушення відповідачем статутної діяльності.
Також,
поясненнями представника Головного
Управління юстиції в Харківській області в судовому засіданні та копіями заяв
від громадських організацій (Громадської організації „Слобожанський вибір” від
07.06.2007р., ХОГО „Міська варта” від 12.06.2007р.) підтверджено, що до
Головного управління юстиції в Харківській області дійсно надходили звернення
об'єднань громадян з проханням прийняти заходи правового
реагування стосовно членів організації «Євразійська спілка молоді» (ЄСМ), у
діях якої вбачається відверто провокаційний та деструктивний характер,
направлений на порушення громадянської злагоди у суспільстві, порушення прав та
свобод інших осіб та об'єднань громадян.
Таким чином,
твердження представника Головного Управління
юстиції в Харківській області в судовому засіданні щодо наявності підстав для
ініціювання перевірки статутної діяльності відповідача в порядку ст.25 Закону
України „Про об'єднання громадян” знайшло своє
підтвердження під час розгляду цієї справи.
Суд зауважує, що відповідно до пункту 4 статті 31 Закону
України "Про об'єднання громадян" при усуненні причин, що стали
підставою для тимчасової заборони, за
клопотанням об'єднання громадян його діяльність може бути відновлена судом у повному обсязі.
Як свідчать матеріали справи після прийняття постанови Харківського
окружного адміністративного суду від 19.09.2007 року по справі № 2а-1466/07 про
тимчасову заборону всієї діяльності на три місяці Громадської організації „Євразійська спілка молоді", 20.09.2007р. до
Головного управління юстиції у Харківській області надійшов лист ОСОБА_2. від 12.09.2007р. № 2007-4/1 з проханням скасувати
наказ Головного управління юстиції у Харківській області від
04.09.2007р. № 267/2 "Про винесення попередження Громадській організації "Євразійська спілка молоді" (ЄСМ)
(а.с.127).
Листом від 04.10.2007р. № 09-37/16702 Головне управління
юстиції у Харківській області запропонувало ОСОБА_2.
визначитись з датою надання документів для проведення перевірки
статутної діяльності відповідача та заздалегідь повідомити про це реєструючий
орган. Крім того, було повідомлено, що підстави для скасування наказу Головного управління юстиції у Харківській
області від 04.09.2007р. № 267/2
"Про винесення попередження Громадській організації "Євразійська спілка
молоді" (ЄСМ) відсутні (а.с.129).
Також, 24.09.2007р. до управління юстиції надійшов лист
ОСОБА_2. від 03.09.2007р. № 2007-3/1, в якому він
з'ясовував, за який саме період потрібно надати протоколи засідань керівних
органів, відомості про заходи, які проводились
Громадською організацією „Євразійська спілка молоді”. Листом від 04.10.2007р. № 09-37/16703 управління
юстиції конкретизувало, що документи
та інформацію стосовно здійснення статутної діяльності відповідачем
потрібно надати з моменту легалізації (а.с.131, 133).
Через відсутність
відповіді від відповідача, 07.12.2007р. засновникам Громадської організації
„Євразійська спілка молоді” (ЄСМ) ОСОБА_2., ОСОБА_1., ОСОБА_3. було направлено
листа про проведення 17.12.2007р. перевірки зазначеної організації, відповідно
до ч. 2 ст.25 Закону України "Про об'єднання громадян" на предмет
додержання нею положень свого статуту (а.с.135).
17.12.2007 року
працівниками Головного управління юстиції у Харківській області було здійснено
виїзд за вказаним в заяві про легалізацію організації місцезнаходженням керівного
органу організації, а саме: АДРЕСА_1. На момент проведення перевірки засновники
зазначеної організації ОСОБА_2., ОСОБА_1., ОСОБА_3. за вказаною в заяві адресою
були відсутні. ОСОБА_6, яка мешкає за вказаною адресою, 17.12.07 надала
працівникам управління юстиції заяву, з якої вбачається, що на даний момент за
адресою: АДРЕСА_1 Громадська організація „Євразійська спілка молоді” (ЄСМ) не
знаходиться (а.с.139,140).
Як свідчать
матеріали справи, Головним управлінням юстиції у Харківській області за адресою
вказаною в заяві та за адресами засновників Організації направлялися листи від
14.08.07 № 09-16/10292, від 28.08.07 № 09-3711101, від 04.10.07 № 09-37/16702,
від 07.12.07 № 09-16/23271 щодо проведення перевірки дотримання відповідачем
положень статуту. На час розгляду справи керівництвом Громадської організації
„Євразійська спілка молоді” документів та пояснень до Головного управління
юстиції у Харківській області надано не було.
Суд зауважує, що під
час розгляду справи представникам відповідача було запропоновано надати до суду
копію статуту (положення), на підставі якого здійснює свою статутну діяльність
Громадська організація „Євразійська спілка молоді”, протоколи засідань вищого
та керівного органу управління організації, документи, які підтверджують заходи
організації, проведені протягом спірного періоду.
Слід зазначити, що
таких документів представники відповідача до суду не надали. Представник
відповідача в судовому засіданні неодноразово наголошував на тому, що оскільки
Громадська організація „Євразійська спілка молоді” була легалізована шляхом
письмового повідомлення про заснування, статут на реєстрацію не подавався і для
такого виду організацій його наявність не є обов'язковою.
Вищезазначене дозволяє суду дійти висновку про відсутність у Громадській організації
„Євразійська спілка молоді” вказаних документів.
Відповідно до ст.13
Закону України „Про об'єднання громадян” об'єднання громадян діє на основі статуту або положення.
Статутний документ об'єднання громадян не повинен суперечити законодавству України.
З огляду на
викладене, суд зазначає про помилковість наведених доводів представника
відповідача і приходить висновку, що в порушення наведеної норми права у
Громадська організація „Євразійська спілка молоді” здійснює свою діяльність не
на підставі статуту (положення).Такий документ взагалі не складався та не
затверджувався, тобто є відсутнім.
Як вже було
зазначено вище, Громадська організація „Євразійська спілка молоді” за своєю
офіційною адресою не знаходиться. Відомостей про зміну адреси до управління
юстиції не надавала.
Зі змісту листа від
04.06.08 № 09-37/14783, який був направлений Головним управлінням юстиції у
Харківській області засновнику Громадської організації „Євразійська спілка
молоді” ОСОБА_2. вбачається, що управлінням юстиції було запропоновано
відповідачу з до 25 червня 2008 року повідомити легалізуючий орган про зміну
місцезнаходження Громадської організації „Євразійська спілка молоді” та надати
можливість представникам Головного управління юстиції у Харківській області
здійснити передбачений законодавством державний контроль за діяльністю
Громадської організації „Євразійська спілка молоді”.
Вищенаведені заходи
Головного управління юстиції у Харківській області, як в 2007 році так і в 2008
році залишились без відповідного реагування з боку представників Громадської
організації „Євразійська спілка молоді”.
За таких обставин, у
суду є підстави вважати, що такими своїми діями та бездіяльністю представники Громадської організації
„Євразійська спілка молоді” позбавляються легалізуючий орган - Головне
управління юстиції у Харківській області здійснити покладені на останнє
повноваження щодо здійснення контролю за дотриманням об'єднань
громадян положень своїх статутів, як це передбачено ст.25 Закону України „Про
об'єднання громадян”.
Крім того, з
матеріалів справи вбачається, що листи, які надходять від Громадської
організації „Євразійська спілка молоді”, містять власну символіку, яка
відповідно до вимог статті 18 Закону України "Про об'єднання
громадян" підлягає державній реєстрації у порядку, що визначається
Кабінетом Міністрів України (Постанова Кабінету Міністрів України від 26 лютого
1993р. № 144, якої затверджено Положення про порядок реєстрації символіки об'єднань громадян).
На запит Головного управління юстиції у Харківській
області, листом від 12.06.08 року № 5193-0-32-08-32 Міністерство юстиції України повідомило, що символіка Громадської
організації „Євразійська спілка молоді” Міністерством юстиції України не
зареєстрована (а.с.191).
Твердження
представника відповідача про те, що на об'єднання громадян, які легалізовані шляхом
письмового повідомлення, як Громадська організація „Євразійська спілка молоді”, не
поширюється вимоги 18 Закону України "Про об'єднання громадян" та
Постанови Кабінету Міністрів України від 26 лютого 1993р. № 144, якою
затверджено Положення про порядок реєстрації символіки об'єднань громадян, з огляду на наведені нормативно-правові
акти є помилковими, оскільки виходячи зі змісту вказаних норм права, останні є
обов'язковими для всіх об'єднань
громадян, легалізованих в установленому порядку на території України.
Вищевикладені обставини свідчать про систематичне та
грубе порушення Громадською організацією „Євразійська спілка
молоді” (ЄСМ) вимог визначених Законом України «Про об'єднання
громадян». Незважаючи на винесене попередження відносно Громадської організації „Євразійська спілка молоді”,
постанову Харківського
окружного адміністративного суду про заборону всієї
діяльності Громадської
організації „Євразійська спілка молоді” строком на три місяці, Громадська організація „Євразійська спілка
молоді” (ЄСМ) відповідно не
надала можливості здійснити перевірку статутної діяльності, не повідомила легалізуючий орган про зміну
свого місцезнаходження та внесення відповідних
змін до статутних документів та продовжувала здійснювати свою діяльність в
термін заборони всієї діяльності на три місяці,
чим порушила накладене на організацію стягнення у вигляді тимчасової
заборони всієї діяльності на три місяці.
Відповідно до ст. 28
Закону України „Про об'єднання громадян” за
порушення законодавства до об'єднання громадян можуть бути застосовані такі
стягнення: попередження; штраф; тимчасова заборона (зупинення) окремих видів
діяльності; тимчасова заборона (зупинення) діяльності; примусовий розпуск
(ліквідація).
Згідно вимог п. 3 ч.
1 ст.32 Закону України „Про об'єднання громадян” за
поданням легалізуючого органу або прокурора рішенням суду об'єднання громадян
примусово розпускається (ліквідується) у випадках: продовження протиправної
діяльності після накладення стягнень, передбачених цим Законом.
Судом встановлено,
що до Громадської організації „Євразійська спілка молоді” в установленому
законом порядку були застосовані такі стягнення як попередження та тимчасова
заборона (зупинення) діяльності на три місяці, які не призвели до усунення та
недопущення в подальшому порушень з боку відповідача вимог чинного
законодавства.
Крім
того, така поведінка відповідача позбавляє можливості Головне управління юстиції в
Харківській області здійснити контроль за діяльністю Громадської
організації „Євразійська спілка молоді” відповідно до
вимог ст. 25 Закону України «Про об'єднання громадян».
За таких обставин, у
суду є правові підстави для застосування до Громадської організації
„Євразійська спілка молоді” приписів ст.32 Закону України „Про об'єднання громадян” та примусового розпуску (ліквідації)
Громадської організації „Євразійська спілка молоді”.
Відповідно до п. 6
ч. 2 ст. 162 КАС України у разі задоволення
адміністративного позову суд може прийняти постанову про примусовий розпуск
(ліквідацію) об'єднання громадян.
Враховуючи
вищевикладене, суд вважає, що позов обґрунтований і підлягає задоволенню.
Відповідно до ст. 94 КАС України
судовий збір з відповідача не стягується.
Керуючись ст. 8, 36,
37 Конституції України та ст.32 Закону України „Про об'єднання
громадян”, ст.ст. 50, 71, 79, 86, 94, 138, 159-163, 167, 186, 254 Кодексу
адміністративного судочинства України, Харківський окружний адміністративний
суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов заступника
прокурора Харківської області в інтересах держави в особі Головного управління
юстиції в Харківській області до Громадської організації „Євразійська спілка
молоді” про примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян - задовольнити.
Примусово розпустити (ліквідувати)
Громадську організацію „Євразійська спілка молоді”.
На постанову через суд першої інстанції може бути подана заява про
апеляційне оскарження протягом десяти днів з дня складання постанови у повному
обсязі.
Апеляційна скарга на постанову суду
першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про
апеляційне оскарження. Копія апеляційної скарги одночасно направляється до суду
апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга може бути подана
без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга
подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова
набирає законної сили після закінчення строків для подачі заяви про апеляційне оскарження.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але
апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова
суду набирає законної сили після закінчення цього строку.
Постанова
в повному обсязі виготовлена та підписана 10.11.2007 року.
Суддя (підпис) Т.С.
Перцова